::. kapal terbang kertas

Assalamualaikum.


Kapal terbang kertas ada nota.
Dilempar terbang hinggapnya pada siapa?

Introducing my second blog, kapal terbang kertas.
Ruangan catatan pendek, catatan jiwa merdeka.
Just quotes and short thought.


Teratak ini masih nyawa~

Comments

monologtinism said…
aku suka juga main kapal terbang ini waktu kecik. tapi tidaklah bernota.

bila lempar, kemik, dan buang.
err.peace ^_^'''
PENCONTENG said…
skandal dari langit itu macy punya juga?

baru tahu :))
jgn tggal blog ni taw~ teehee
shizuka said…
ada makan2 tak kat sana?mahu terus pergi ni.:p
penjajah minda said…
dulu aku pakar buat kapal terbang kertas.tapi skerang...hehe
Wadi AR said…
huyooo ade dua belogg. tahniahh
gedek! said…
orang semua dah pakai kapal terbang kontrol....
Fay said…
wahh.. dah ade 2 blog! :D
- elina - said…
jangan kuburkan teratak indah ini.

tau.

:)
Hantu Kak Limah said…
walaupun kertas..tetap terbang tinggi...:)
ciEk NiENa said…
oh, da adablog jiwa.. jangan lupa blog ni :)
LadyBird said…
:).. x pandai buat kapal trbg.. kalau buat selalu x naik..
3gp MELAYU said…
adik aku sukamain kapal terbang kertas.......semak ja rumah
si para para said…
boleh tumpang sorang naik kapal terbang kertas tu?
HEROICzero said…
waah ada banyak blog tuuuuuu ~
padin said…
perghh ayat2 cikgu ni memang power la :D
.Am-OH-Am. said…
wahhh. berpuitis lah maCy ni. *jeles* btw, moga dua2 blog macY dapat banyak nuff. nanti blnje i aiskrim tauu
ghost writer said…
penganti pada skandal dari langit.
beautiful_rose said…
maaf aku baru tahu hari tu macy.......


lama sepi,sihat?

Popular posts from this blog

kisah tragedi manis seorang junior 2003

Restoran Ramly Burger

Short Vacation in Penang 2017