30 jan 2011

Assalamualaikum.

Awak dari dulu memang sweet. Memang macam perempuan. Hati pun lembut macam perempuan juga. Awak kan gadis pink.

Tak macam saya, kepala nak dengar lagu tak Avril, MCR sahaja, lagu slow rasa sakit jiwa. Muka lembut, perangai ganas, awak selalu kata macam tu.

Sampai jejaka pilihan pun, awak suka yang smart-smart ala-ala artis korea, untuk saya Billie Joe Armstrong tetap selamanya.

Kita kawan. Dulu saya rasa banyak buat salah pada awak, cakap pakai lepas. Awak kata, dalam ramai-ramai saya sorang berani tegur awak depan-depan, yang lain semua pakai okay sahaja. Tapi saya tahu, cara saya kasar, saya cakap straight tak ada simpang-simpang. Cuma, bahasa saya tak adalah kejam. hehe

Sampai satu tahap, kita tak bercakap. Gara-gara saya cakap awak kena pergi PLKN, padahal tak pun. Awak marah betul, awak kan benci betul aktiviti lasak macam tu. hihi

Makin besar, saya dan awak makin rapat. Bak kata awak, dekat bau tahi, dah jauh bau bunga, mula tercari-cari. Cuma konflik dalam sambung belajar, saya dan awak dua-dua rasa course kita terbalik. Saya mahu Tesl, awak benci Tesl, tapi Tesl awak punya. Awak pandai Chem Bio, Chem saya tak payah cerita, tapi course Sains saya punya.

Ni hadiah awak beri dulu kali terakhir jumpa zaman sekolah. Saya simpan lagi awak tahu?

Apa pun berlaku, saya harap awak dan saya tetap kekasih selamanya. Saya minta maaf remove awak pada relationship pada FB, saya dah explain kenapa. Tapi saya dah masukkan awak dalam list family saya. Apapun seronok jadi BF awak berapa bulan ni. hihi

Tengok gambar ni, ada jering, awak dan saya. Awak yang berdiri, plain innocent sahaja. Jadi saya tak pelik awak kata saya dan Adhar sama, suka kenakan orang saja. Tapi Adhar jahat lagi. Saya baik sikit. hihi. Nak tengok muka Adhar Klik Sini. Orang kata dia hensem, saya kata dia gila. haha

Sampai sini saja. Saya banyak kerja, tapi saya sayang awak jadi saya buat juga entry hari ni.
Happy birthday. Sayang awak Hidayatul Nur Aqilah :)


p/s : 30 jan 2011 jadi tarikh kesayangan maCy mulai tahun ni ^^

Comments

aLya maNip said…
hepy beday juga kawan maCY :)
Unknown said…
ko dah wat aku terharu..ehhe
Raji and Yeen said…
woahh Billie Joe lah
;D aku pun minat gak green day

Happy birthday buat kawan kau tuh

the differences make ur friendship stronger inshaAllah
Anonymous said…
mesti dia nages esok2!
besh ada kawan macam awak..
mghargai kawan yg lain!
Cik Nuyu said…
wah... terharu sehh... seyes....
hpy besday to besday gurl...
zai said…
happy bufday hidayatul nur aqilah. aduh panjang nama member
TunTeja said…
happy birthday kawan macy

30 nov ade pe tuu ;)
. said…
manis!!! =)






*manis - sweet
ankeljonni said…
eleh... malu2 plak duduk sebelah teruna kacak tu...

huhuhu...
Sca Ndx said…
suweet. HB atul . hehe
Sca Ndx said…
suweet. HB atul . hehe
sweet la macy nih~ hihihi.. anyways, happy bday gf macy! :)
Fazleyatul Aini said…
oo besday bff ye. happy besday to her (^_^)
Hidayati Farhan said…
ouhhh, sweettttt. igt hidayati tadi. haha. Macy, sis nak copy gamba tgn tu. suka lah. harap x marah ye
jaya jr said…
selamat hari jadi sape yang berkenaan..haha
ENCIK TIKUS said…
aiaykk, ini sedih atau gembira. grr
terokai seni said…
sambut befday dalam ujan, cam indostan la
ghost said…
prenz foreva...!gotcha!
sweet nya~
anyway, happy birthday to her
moga persahabatan korang sampai ke akhir hayat insyaAllah
fiezah91 said…
happy bday utk kwn macy :)
ijatnuar87 said…
hepi besday gak utk kawan awk tu.hehehe
Robot | Sakti said…
wadusss..

romantik kamu macy.

birthday gua dah dekat.
nak jugak leh?

hahahaaha
AngahSayang2314 said…
eh lewat la.. apa pun epi belated birthday
Kay- said…
Happy birthday hidayatul

astagaaa......mati2 ingatkan betul!

kehkehkeh!
Lovely Bella said…
ermm.. terharu .. xde pun member aku pnah bt cmni.. hehehe
Rina Rossoneri said…
happy besday untuk ur lovely friend.. may ur friendship last forever ;)
tiafazunia said…
sooo shweet! mesti dia teharu bace kan ? ;)
HEROICzero said…
happy birthday!

*biar kasar asal jujur nya ada. =)
lady-D said…
hp bday tuk kwn macy..macy ni pndai tulis ayat la..BM dpt brape??nak menuntut ilmu ni..hehe
Nur Qistina said…
wah! happy birthday to ur bestfren...=)
CIK TOM said…
epy besday kwn macy...sweet bc entry ni :)
Althafunisa said…
thanks for this special entry mathila mansor...

i do appreciate it...

uhibbukifillah...

Popular posts from this blog

Aktiviti Laluan Berhalangan

Aku, Kau & Mereka - 2010

undeleted